Regulamin korzystania z usług “Kreatywny Świat” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w pokojach zagadek przy ul. J.S.Bacha 2 w Warszawie, zwany dalej Regulaminem

§ 1

Ilekroć w regulaminie jest mowa o:

1) organizatorze – należy przez to rozumieć Kreatywny Świat spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul.J.S. Bacha 2/49, 02-743 Warszawa (NIP 5214082630, REGON 529441660);

2) miejscu świadczenia usług – należy przez to rozumieć korzystanie z usług organizatora przy ul. J.S.Bacha 2 ( III piętro) w Warszawie;

3) graczu – należy przez to rozumieć osobę przebywającą w pokoju gry w celu udziału w rozwiązywaniu przewidzianych przez organizatora zagadek;

4) kliencie – należy przez to rozumieć osobę rezerwującą pokój gry w imieniu własnym lub w imieniu innych graczy; w przypadku gdy rezerwujący pokój gry klient nie bierze udziału w grze, klientem staje się jeden z graczy;

5) grze – należy przez to rozumieć przebywanie w udostępnionym przez organizatora pokoju gry, w którym rozwiązywane są zagadki;

6) pokoju gry – należy przez to rozumieć zarezerwowane przez klienta pomieszczenie, w którym gracze rozwiązują zagadki;

7) rezerwacji pokoju gry – zgłoszenie udziału w grze, ze wskazaniem dnia, dokładnej godziny rozpoczęcia gry oraz liczby uczestników gry;

8) mistrzu gry – należy przez to rozumieć osobę wyznaczoną przez organizatora do obsługi danej grupy graczy przed i podczas gry;

9) evencie – należy przez to rozumieć wydarzenie towarzyskie organizowane przy współpracy klienta z organizatorem;

10) voucherze – należy przez to rozumieć dokument poświadczający opłacenie kwoty za rezerwację pokoju gry bez wskazania konkretnego terminu jego realizacji oraz konkretnego pokoju gry.

§ 2
Postanowienia ogólne

1. Klient oraz gracze zobowiązani są do zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz akceptacji jego treści.

2. Klient oraz gracze zobowiązani są do przestrzegania wszystkich zapisów niniejszego Regulaminu.

3.Na terenie miejsca świadczenia usług obowiązuje:

a) zakaz palenia papierosów, w tym także papierosów elektronicznych;
b) zakaz spożywania alkoholu
c) zakaz korzystania z substancji o działaniu podobnym do alkoholu;

4. Zakazy te dotyczą zarówno pokojów gry jak i pomieszczeń ogólnodostępnych (takich jak korytarze, schody, pomieszczenie recepcyjne, winda oraz toalety)

5. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy udziału w grze tym graczom, którzy nie przestrzegają zakazów o których mowa w pkt 3 i 4, a także w przypadku podejrzenia o stawienie się gracza po spożyciu alkoholu lub innych substancji o działaniu podobnym do alkoholu w miejscu świadczenia usług .

6. Odmowa udziału w grze dotyczy jedynie osoby, która nie przestrzega ww. zakazów. Decyzję o udziale pozostałych członków grupy graczy podejmują sami gracze.

7. W przypadku odmowy udziału w grze jednemu bądź grupie graczy klientowi/graczom nie przysługuje zwrot poniesionych kosztów za korzystanie z pokoju gry. Dotyczy to także sytuacji, w której pozostali (niewykluczeni) gracze podjęli decyzję o rezygnacji z gry całej grupy.

8. Na terenie wszystkich pokojów gry obowiązuje także zakaz robienia zdjęć oraz nagrywania filmów. Zakaz ten nie dotyczy pomieszczeń ogólnodostępnych, takich jak korytarze czy pomieszczenie recepcyjne.

9. Na teren miejsca świadczenie usług nie można wnosić przedmiotów ostrych, tępokrawędzistych, broni, materiałów łatwopalnych, narzędzi oraz wszelkich niewymienionych mogących stanowić zagrożenie zdrowia lub życia graczy, obsługi pokojów gry a także przyczynić się w powstaniu szkody w mieniu należącym do organizatora.

§ 3
Ogólne zasady udziału w grze

I. Wiek graczy i przeciwwskazania do udziału w grze

1. Minimalny wiek gracza to 8 lat z wyjątkiem pokoju gry “Piła”, w którym minimalny wiek gracza to 16 lat.

2. W przypadku gracza w wieku od 8 do 13 roku życia wymagana jest stała obecność w pokoju gry rodzica lub opiekuna gracza. Rodzic/opiekun musi być osobą pełnoletnią lub posiadającą zdolność do czynności cywilnoprawnych.

3. Organizator wlicza rodzica/opiekuna graczy do limitu graczy mogących jednocześnie przebywać w pokoju gry, a rodzic/opiekun zobowiązany jest do przestrzegania zapisów Regulaminu na takich samych zasadach jak gracze.

4. Organizator informuje, że udział w grze nie jest wskazany:

a) kobietom w ciąży;
b) osobom z klaustrofobią lub epilepsją;
c) osobom w trakcie leczenia psychiatrycznego;
d) osobom cierpiącym na stany lękowe oraz szczególnie wrażliwym na dźwięki oraz obrazy mogące powodować dyskomfort psychiczny;
e) osobom cierpiącym na astmę oraz inne schorzenia układu oddechowego;
f) osobom z niewydolnością sercowo-naczyniową oraz innymi chorobami krążenia –

– a wymienione osoby mogą wziąć udział w grze jedynie na własną odpowiedzialność.

5. W przypadku gracza będącego osobą niepełnosprawną lub o ograniczonej sprawności ruchowej udział gracza w grze należy każdorazowo skonsultować z obsługą organizatora.

6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za negatywne konsekwencje zdrowotne mogące wystąpić u gracza, który pomimo w.w. przeciwwskazań zdecydował się na udział w grze a także za konsekwencje mogące w związku z udziałem takiego gracza wystąpić u pozostałych uczestników gry.

II. Zasady postępowania związane z udziałem w grze

1. Gracze zobowiązani są do stawienia się w miejscu świadczenia usługi punktualnie, najpóźniej o godzinie, na którą zarezerwowano lub zaplanowano rozpoczęcie gry.

2. Długość trwania gry jest ograniczona czasowo i wynosi maksymalnie:

– dla pokoju “Wikingowie: Widmo Ragnaroku” – do 80 minut
– dla pokoju “Piła: Krwawe Zasady” – do 70 minut
– dla pokoju “Piraci: Złoto Karaibów” – do 80 minut
– dla pokoju “Polska Szkoła Magii”.- do 101 minut

3. W przypadku spóźnienia graczy na wyznaczoną godzinę organizator zastrzega możliwość odmowy dopuszczenia graczy do gry.

4. Odmowa dopuszczenia spóźnionych graczy do gry nie wiąże się ze zwrotem poniesionej przez graczy opłaty za pokój gry.

5. Częściowego zwrotu poniesionych kosztów nie mogą się także domagać gracze, którzy ukończyli grę przed przewidywanym czasem jej trwania.

6. Rekomendowana liczba graczy w danym pokoju wynosi od 2 do 6 osób. Organizator dopuszcza większą liczbę osób,, nie większą jednak niż 10. W przypadku liczby graczy przewyższającej 6 osób gracze przyjmują do wiadomości zmniejszenie komfortu uczestników gry, spowodowaną ograniczoną powierzchnią pokoju gry

7. Do każdej grupy graczy organizator wyznacza mistrza gry.

8. Do obowiązków mistrza gry należy:

a) przed rozpoczęciem gry poinformowanie graczy o :
– zarysie ogólnym fabuły służącej rozwiązywaniu zagadek w danym pokoju gry.
– zasadach bezpieczeństwa w pokoju gry;
– ewentualnym istnieniu czynników mogących powodować u graczy dyskomfort psychiczny lub fizyczny;
b) w trakcie trwania gry:
– stałe monitorowanie przebiegu gry;
– udzielanie podpowiedzi w rozwiązywaniu zagadek;
– reagowanie na ewentualne sytuacje zagrożenia dla zdrowia lub życia graczy;
– wyłączenie z przebiegu gry tych zagadek, których gracze nie chcą lub nie mogą rozwiązać z przyczyn leżących po ich stronie – na żądanie graczy;
c) po zakończeniu gry:
– umożliwienie bezpiecznego opuszczenia pokoju gry przez wszystkich graczy;
– sprawdzenie stanu technicznego pokoju gry po opuszczeniu go przez graczy

9. Zagadki w pokoju gry mogą mieć charakter:

a) sprawnościowy;
b) logiczny i matematyczny;
c) pamięciowy;
d) opierający się na wiedzy gracza;
e) wymagający współudziału grupy graczy.

10. W niektórych pokojach gry przewidziany jest także udział aktora, o czym gracze zostaną poinformowani przed rozpoczęciem gry.

11. Gracze nie są zobowiązani do rozwiązania wszystkich zagadek przewidzianych w danym pokoju. O braku możliwości rozwiązania danej zagadki muszą jednak poinformować organizatora.

§ 4
Szczegółowe obowiązki klienta i gracza korzystającego z pokoju gry

1. Obowiązkiem klienta jest zapoznanie graczy, w imieniu których zarezerwował pokój gry z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz z postanowieniami polityki prywatności wprowadzonymi przez organizatora.

2. W przypadku udziału w grze osób niepełnoletnich rezerwacji powinna dokonać osoba powyżej 18 roku życia.

3. Organizator umożliwia rezerwację pokoju gry przez klienta przed ukończeniem 18 roku życia, pod warunkiem, że:

a) ukończył 16 rok życia
b) rezerwacja została dokonana za wiedzą i zgodą rodzica/opiekuna na dokonanie rezerwacji pokoju gry.

4. Organizator zastrzega sobie prawo do:

a) kontaktu z rodzicem/opiekunem małoletniego klienta w celu potwierdzenia informacji uzyskanych od klienta małoletniego, a małoletni zobowiązany jest na żądanie organizatora udostępnić dane umożliwiające taki kontakt;
b) odmowy dopuszczenia do gry klienta w przypadku niemożności skontaktowania się z rodzicem/opiekunem prawnym małoletniego;

5. Zasady przedstawione w § 4 pkt 1 i 4 stosuje się zarówno do klientów jak i do graczy biorących udział w grze.

6. Po przybyciu do miejsca świadczenia usług klient/gracz zobowiązany jest do złożenia oświadczeń:

a) w przypadku gdy w grze biorą udział osoby małoletnie:
– dotyczących wieku graczy, o ile w grze biorą udział małoletni w wieku od 8 do 13 roku życia
– wskazania osoby, która sprawuje opiekę nad małoletnimi graczami;
b) w przypadku, gdy w grze biorą udział zarówno osoby małoletnie jak i pełnoletnie:
– o zobowiązaniu jednego z pełnoletnich graczy do pełnienia funkcji opiekuna graczy małoletnich;
c) w przypadku, gdy w grze biorą udział wyłącznie osoby pełnoletnie:
– o ukończeniu przez wszystkich graczy 18 roku życia;

7. Rezerwacji pokoju gry można dokonać w wybrany przez klienta sposób:

a) elektronicznie przez serwis rezerwacyjny www.lockme.pl, w sposób wskazany w odrębnym regulaminie tego serwisu;
b) elektronicznie – na stronie internetowej organizatora www.kreatywnyswiatescaperoomwarszawa.pl
c) telefonicznie – pod numerem tel 797 793 678;
d) osobiście – w miejscu świadczenia usługi przez organizatora przy ul. J.S.Bacha 2 III p. w pomieszczeniu recepcji.

8. Dokonując rezerwacji elektronicznej lub osobistej klient zobowiązany jest do podania następujących danych:

a) datę i godzinę rezerwacji pokoju gry;
b) liczbę graczy
c) nazwę pokoju gry, którego dotyczy rezerwacja
d) sposób dokonania płatności
e) dane umożliwiające kontakt z klientem (adres e mail, numer telefonu)
f) ewentualne żądanie wystawienia faktury, wraz z podaniem danych umożliwiających jej wystawienie przez organizatora.

9. Formularz rezerwacyjny obejmuje informacje o czasie trwania gry, rekomendowanej i dopuszczalnej liczbie graczy, cenie rezerwacji pokoju gry, a także o ewentualnych przeciwwskazaniach do uczestnictwa w grze.

10. Po dokonaniu rezerwacji w drodze elektronicznej klient otrzymuje potwierdzenie dokonania rezerwacji na wskazany przez siebie adres email.

11. W przypadku osobistej rezerwacji pokoju gry w miejscu świadczenia usługi dopuszczalna jest płatność gotówką, w walucie polskiej, najpóźniej w momencie dokonywania rezerwacji.

12. Dokonując rezerwacji klient oświadcza, że zapoznał się z polityką prywatności organizatora oraz że wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby realizacji usługi.

13. Zwrot poniesionych kosztów rezerwacji jest możliwy jedynie w przypadku odwołania rezerwacji pokoju gry w terminie nie krótszym niż 48 godzin przed planowaną godziną rozpoczęcia gry.

§ 5
Zakres odpowiedzialności i uprawnień organizatora

1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za poniesione szkody i urazy powstałe w trakcie gry, w tym m.in. wynikające z:

a) nieprawidłowego korzystania z pokoju gry;
b) zatajenia okoliczności uniemożliwiających grę;
c) podania nieprawdziwych danych dotyczących wieku graczy;

2. Organizator zastrzega sobie możliwość przerwania gry, w przypadku działań graczy nie związanych z przebiegiem gry a mających znamiona przemocy lub agresji, w tym także mogących przynieść szkodę w mieniu należącym do organizatora. Z tytułu przerwania gry klientowi/graczom nie przysługuje zwrot poniesionych kosztów, a konsekwencje postępowania graczy mogą stanowić podstawę do wszczęcia roszczeń odszkodowawczych przez organizatora.

3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za mienie osób przebywających w miejscu świadczenia usług, zarówno pozostawione w pokoju gry jak i w pomieszczeniach ogólnodostępnych.

4. Organizator ponosi odpowiedzialność za właściwy stan techniczny znajdującego się w pokojach gry wyposażenia.

5. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi klientowi/graczom przysługuje prawo do reklamacji.

6. Reklamacja musi mieć formę pisemną oraz wpłynąć do organizatora nie później niż w ciągu 14 dni od daty świadczenia usługi.

7. Dopuszcza się złożenie reklamacji:

a) w postaci papierowej na adres miejsca świadczenia usługi przez organizatora za pośrednictwem poczty polskiej lub firmy świadczącej usługi przewozowe lub kurierskie;
b) w postaci elektronicznej na adres: biuro@kreatywnyswiat.pl

8. W treści reklamacji należy podać:

a) datę świadczenia usługi;
b) numer rezerwacji;
c) imię i nazwisko osoby składającej reklamację oraz dane umożliwiające z nią kontakt;
d) konkretne zastrzeżenia dotyczące kwestionowanego sposobu realizacji usługi;

9. Organizator ma obowiązek odpowiedzi na reklamację klienta w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji.

10. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak należytego wykonania usługi lub jej niewykonanie z przyczyn nieleżących po stronie organizatora, m.in. awarii związanych z dostawą energii elektrycznej czy ogrzewaniem w pokojach gry, a także awarią elektronicznego systemu rezerwacyjnego.

§ 6
Zasady bezpieczeństwa graczy w pokoju gry

1. Przebieg gry w pokoju gry jest monitorowany za pomocą kamer monitoringu i śledzony na bieżąco przez obsługę organizatora. Akceptując Regulamin gracze wyrażają zgodę na stosowaniu monitoringu obrazu i dźwięku.

2. Pokój gry nie jest zamknięty w sposób uniemożliwiający opuszczenie go w dowolnym momencie gry.

3. Uczestnictwo w grze może być związane z narażeniem na czynniki:

a) ciecze lub gazy o nieprzyjemnym zapachu lub smaku, czasem imitujace wydzieliny naturalne;
b) powodujące uczucie dyskomfortu psychicznego lub lęku, w tym gry światła i dźwięki o wysokim natężeniu;
c) nadmiernie realistyczne dla osób wrażliwych;
d) o treściach wulgarnych;

3. Wykorzystanie ww. czynników w grze nie może stanowić dla graczy przesłanki dochodzenia jakichkolwiek roszczeń od organizatora.

4. W przypadku odczucia jakiegokowiek dyskomfortu, mającego wpływ na dalszy przebieg gry gracz jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie organizatora.

5. Komunikacja z organizatorem odbywa się za pomocą urządzeń monitorujących nagrywających zarówno dźwięk jak i obraz. Organizator ma obowiązek śledzić przebieg gry w pokoju i niezwłocznie reagować na próbę kontaktu werbalnego ze strony znajdujących się w pokoju graczy.

7. W każdym pokoju znajduje się przycisk bezpieczeństwa, z którego może skorzystać gracz znajdujący się w poczuciu sytuacji zagrożenia zdrowia lub życia. O zasadach i sposobie korzystania z przycisku informuje mistrz gry podczas wprowadzenia do gry.

8. Nieuzasadnione użycie przycisku może spowodować przerwanie gry. Graczom nie przysługuje wówczas zwrot poniesionych kosztów.

§ 7
Organizacja eventów

I. Ogólne zasady organizowania eventów

1. W pokojach gry i na terenie pomieszczeń ogólnodostępnych możliwa jest organizacja eventów.

2. Zapytania w sprawie organizacji eventów należy kierować pod adres emailowy biuro@kreatywnyswiat.waw.pl lub telefonicznie pod numer +48 797 793 678

3. Zasady organizacji eventu określa klient oraz organizator w drodze dwustronnej umowy zawartej pomiędzy stronami, uwzględniającej uzgodnienia zawarte w drodze wymiany emailowej oraz zasady organizacji eventów zawarte w niniejszym regulaminie.

4. Umowa pomiedzy stronami zawierana jest z osobą pełnoletnią posiadająca pełną zdolność do czynności cywilnoprawnych.

5. Umowa ta zawiera:

a) termin, godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia eventu;
b) liczbę uczestników, ze wskazaniem uczestników małoletnich;
c) warunki sprawowania opieki nad małoletnimi uczestnikami eventu;
d) zakres świadczonych usług, w tym informacje o dodatkowych usługach – np. cateringu, wystroju sali, animacji dla uczestników itp.
e) zakres odpowiedzialności klienta oraz organizatora;
f) koszt świadczonej usługi eventu, termin i sposób dokonania płatności;
g) informację o zapoznaniu się i akceptacjo niniejszego Regulaminu i polityki prywatności organizatora
h) inne postanowienia umowne,

6. Umowa zostaje przesłana klientowi na wskazany przez jego adres email.

7. Do zawarcia umowy dochodzi poprzez:

a) odesłanie podpisanej przez klienta umowy pocztą polską na adres wskazany przez organizatora lub
b) odesłanie drogą emailową skanu podpisanej przez klienta umowy lub
c) informację emailową zawierającą oświadczenie klienta o akceptacji przesłanej przez organizatora umowy.

8. Rezerwację eventu uznaje się za potwierdzoną po wpłacie zadatku w wysokości 40 % wartości świadczonej usługi.

9. Klient wpłaca zadatek w sposób wskazany przez organizatora w treści umowy, w terminie nie później niż na 3 dni po dokonaniu rezerwacji. Brak wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie oznacza rezygnację klienta z organizacji eventu.

10. Pozostałą do zapłaty kwotę klient jest zobowiązany wpłacić w terminie do 72 godzin przed planowanym rozpoczęciem eventu.

11. W przypadku rezerwacji eventu w terminie krótszym niż 3 dni do czasu jego rozpoczęcia klient wpłaca 100% ceny organizacji eventu w dniu jego rezerwacji.

12. Klient może odstąpić od umowy organizacji eventu w terminie do 7 dni przed przed planowanym terminem rozpoczęcia eventu. W przypadku, o którym mowa w pkt 11 odstąpienie klienta od umowy eventu jest możliwe do dnia planowanego rozpoczęcia eventu, jednak nie wiąże się on ze zwrotem zapłaconej kwoty.

13. Po upływie godziny wskazanej jako zakończenie eventu uczestnicy zobowiązani są do opuszczenia miejsca świadczenia usługi;

14. Klient rezerwujący usługę eventu ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za szkody poczynione w mieniu organizatora oraz szkody osobiste spowodowane niewłaściwym zachowaniem uczestników eventu, a także za szkody finansowe poniesione przez organizatora, wynikające m.in. z nieopuszczenia miejsca świadczenia usługi eventu przez jego uczestników we wskazanym terminie.

15. Możliwe jest wystawienie faktury VAT. Klient, który chce otrzymać fakturę VAT zobowiązany jest do poinformowania o tym organizatora eventu najpóźniej w momencie zawarcia umowy organizacji eventu oraz do przekazania niezbędnych do wystawienia faktury danych odbiorcy.

II. Regulamin organizacji eventów

1. Uczestnicy eventu zobowiązują się do punktualnego przybycia do miejsca świadczenia usługi.

2. Organizator dysponuje salą VIP, w której uczestnicy eventu mogą spędzać czas niepoświęcony na grę w pokoju/pokojach zagadek.

3. W ramach eventu możliwa jest gra w co najmniej jednym pokoju zagadek.

4. Przy rezerwacji pokoju zagadek dla uczestników eventu obowiązują ogólne limity graczy, określone w niniejszym regulaminie. Zamawiający event może zwiększyć tę liczbę, nie więcej jednak niż o 1 osobę w każdym z pokojów gry.

5. W przypadku niemożności gry w zarezerwowanym przez zamawiającego event pokoju, organizator eventu może zaproponować uczestnikom inny pokój.

6. Uczestnicy eventu ponoszą wyłączną odpowiedzialność za szkody przez siebie poczynione. W przypadku osób małoletnich za szkody przez nich poczynione odpowiadają rodzice lub opiekunowie prawni.

§ 8
Realizacja voucherów

1. Klient może zakupić u organizatora voucher na realizację gry w pokoju gry.

2. Voucher należy zakupić za pośrednictwem www.lockme.pl albo osobiście w miejscu świadczenia usług przy ul. J.S.Bacha 2 (III piętro) w Warszawie

3. Voucher może zostać wykorzystany w nieprzekraczalnym terminie 90 dni od daty zakupu, a w przypadku umieszczenia na voucherze daty – do upływu wskazanego terminu.

4. Osoba realizująca voucher jest zobowiązana do odpowiedniego przestrzegania regulaminu organizatora.

5. Osoba realizująca voucher podpisuje dokumenty wynikające z niniejszego regulaminu w postaci papierowej, w miejscu świadczenia usług, przed rozpoczęciem gry.

6. Brak akceptacji regulaminu oraz odmowa podpisania dokumentów związanych ze świadczeniem usługi rezerwacji pokoju gry na zasadach określonych przez organizatora uniemożliwia realizację vouchera, bez zwrotu ceny jego zakupu.

§ 9
Postanowienia końcowe

1. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.

2. Klient oraz gracze ponoszą wyłączną odpowiedzialność za szkody wynikające z nieprzestrzegania postanowień Regulaminu.

3. Regulamin dostępny jest w postaci elektronicznej, którą otrzymuje każdy klient podczas rezerwacji gry w pokoju gry w sposób elektroniczny. Jest także dostępny do wglądu w postaci papierowej w miejscu świadczenia usługi – recepcji przy ul. J.S.Bacha 2 (III p) w Warszawie

4. Brak akceptacji regulaminu oznacza niedopuszczenie graczy do gry.

4. Załączniki do niniejszego regulaminu stanowią jego integralną część. Akceptacja regulaminu oznacza także akceptację jego załączników.

5. Organizator zastrzega sobie zmianę regulaminu w dowolnym momencie. Zmiany w regulaminie wchodzą w życie z dniem następującym po ich ogłoszeniu przez organizatora.

6. Administratorem danych osobowych klientów i graczy jest “Kreatywny Świat” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. J.S.Bacha 2/49, 02-743 Warszawa (NIP 5214082630, REGON 529441660);

§ 10
Termin wejścia w życie Regulaminu

Regulamin wchodzi w życie z dniem 8 lutego 2025 r. (ze zm. z 4 kwietnia 2025 r.)

………………………………………………….
(prezes Zarządu “Kreatywny świat sp. z o.o.)

……………………………………………………
(członek Zarządu “Kreatywny świat” sp. z o.o.)

Załącznik do regulaminu:
1) Załącznik 1 – Oświadczenie dotyczące akceptacji regulaminu oraz szczególnych warunków korzystania z pokoju gry

Załącznik nr 1 do Regulaminu:
Oświadczenie dotyczące akceptacji regulaminu oraz szczególnych warunków korzystania z pokoju gry

Oświadczam że:

1. Zapoznałem/łam się z treścią Regulaminu korzystania z usług “Kreatywny Świat” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w pokojach zagadek znajdujących się przy ul. J.S.Bacha 2 w Warszawie i zobowiązują się do przestrzegania jego treści.

2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych (moich i graczy) w zakresie realizacji usługi gry w pokoju gry przez administratora danych osobowych, (Kreatywny Świat spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. J.S. Bacha 2 / 49 (NIP 5214082630, REGON 529441660);

3. Mam świadomość objęcia pokoju gry monitoringiem dźwięku i obrazu i wyrażam na to zgodę

4. Jestem osobą pełnoletnią lub posiadam zdolność do czynności cywilnoprawnych.

5. Wszyscy gracze biorący udział w grze w pokoju zagadek są osobami pełnoletnimi lub posiadającymi zdolność do czynności cywilnoprawnych
TAK 🖵
NIE 🖵 (jeśli zaznaczyłeś NIE wypełnij część 2 oświadczenia)

…………………………
(podpis klienta)

Część 2 (wypełniają klienci, którzy zaznaczyli w pkt odpowiedź NIE

Oświadczam że:

1. W grupie graczy znajdują się osoby małoletnie, w wieku umożliwiającym udział w grze w pokoju gry tzn. powyżej 8 roku życia, a w przypadku udziału w grze w pokoju “Piła” powyżej 16 roku życia.

2. Osoby małoletnie biorą udział w grze za zgodą rodziców lub opiekunów prawnych.

3. W trakcie gry opiekę nad graczami poniżej 13 roku życia (niewłaściwe skreślić)

a) będzie sprawował ……………………………………….
(podać imię i nazwisko opiekuna, wpisać drukowanymi literami)
b) będę sprawował osobiście
c) nie dotyczy – wszyscy gracze ukończyli 13 rok życia

………………………………..
(podpis klienta)